2012. október 22., hétfő

30-as formájú torta hobbi-autószerelőnek


A férjem részéről hahotázás és hitetlenkedés kísérte a most hozott tortámat, miszerint: a nulla közepén az nem egy dísztárcsa (ami egyébként lenni akart), hanem egy söralátét! :-DD És egyébként is, kimentem a garázsba megnézni a dísztárcsáját tüzetesebben és ezt láttam?? Szóljon mellettem az, hogy elég kevés időm volt a tortakészítésre és nem tudtam megfelelően hajlítgatott formát kiszárítani. Viszont mindent megtettem az élethűbbé tételért, még ezüst ételspray-vel is lefújtam a különböző eszközöket. Na és a csípőfogóm? - Arra büszke vagyok és kész! Egyébként az az uramnak is bejött! De tudjátok mi a lényeg? Az ünnepeltnek - akinek hobbija a szerelgetés, na ki gondolta volna..:) - nagyon tetszett minden, még a söralátét-dísztárcsa is! És rendkívül finomnak találta a csavarokat... :)))
Belülről egyébként tejszínes ribizlikrémmel volt töltve a torta és étcsokoládéval öntöttem le a tetejét. Oldalt csokoládés tejszínhab található, míg a figurák marcipánból készültek.



18 megjegyzés:

Györgyi írta...

Csak ámulok és bámulok:)Nekem bejön a dísztárcsa, sőt harapnék egyet a csavarhúzóból is :)

Luca írta...

Szuper lett. Szerintem a disztárcsa nem söröskupak.... A csipőfogóra meg először azt hittem igazi. Valami elképesztően élethű.

Jámborné Budai Mónika írta...

Szerintem a torta tökéletes és mindent fel lehet ismerni üzenem a férjednek!!

Hankka írta...

Milyen gyönyörű és aprólékos munka, le a kalappal! :) A dísztárcsa szerintem is dísztárcsa, persze a férfiak biztosan más szemmel nézik a dísztárcsákat is, mint mi, nők! :)

teller-cake írta...

Janka: köszi, kár, hogy nem maradt már belőle harapnivaló...:-DDD
Luca: köszi Neked is, lassan visszatér az önbizalmam! :)
Mónika: feltétlenül megmondom neki!! :)))
Hankka: úgy érzem, megfogalmaztad a lényeget, nekem-nekünk így is megfelelt! :)))

Gerdi írta...

Én nem hahotázok, csak ámulok-bámulok! Nagyon ötletes, szépen kivitelezett. Még mielőtt elolvastam volna a szöveget, a nullást keréknek néztem, közepén dísztárcsával. Persze a férfiaknak mindenről sör jut eszükbe:-)

Mági írta...

Hát képzeld mikor megláttam az oldalamon az oldalad és rajta a torta képét: hahotáztam:))) "ez nem lehet igaz" felkiáltás kíséretében:)))
mikor hozzád jöttem és megláttam hogy hahotázást említesz a bevezetődben, hát mit mondjak: jár a teszt szappan:)))

Ez nem lehet igaz! elképesztő vagy!!! csavarhúzó, csípőfogó, eldobom magam, komolyan....

Muskátli Büfé írta...

Ez valami csodálatos!!!!!!!

HajniZoli írta...

Azta, de jó! Én is keréknek láttam a nullást tárcsával, úgy hogy a férfiak nem ehhez értenek:-)ügyes vagy!

teller-cake írta...

Nagy megkönnyebbülés, hogy felismertétek és tetszett is Nektek, köszönöm! :))

Mary írta...

Nagyon jópofa torta szerintem!:)

Unknown írta...

Nagyon jól néz ki, igazán mutatós :)

Judóca írta...

Nem is tudom miért is írom - mert már sokan írták előttem:) - szóval nagyon jó! és a Férjek szoktak néha így viselkedni:)) oda se Neki!:)

teller-cake írta...

Mariann: köszi! :)
Vikvi: örülök, hogy Neked is tetszik! :)
Judóca: hát igen, eszembe is jutottál a múltkori festett tortáddal...:)

Anazar írta...

Nekem egyből dísztárcsa ugrott be :-)

teller-cake írta...

Köszi Anazar! :)))

tejszínhab írta...

Wow, nagyon jó lett! :)

teller-cake írta...

Pedig mit hallgattam érte...:)))